FSB Semra hanıma gidiyorum ben çokta memnunum bende bi kaç kez acilden girdiğimde Gökhan bey ilgilendi iki kere de gece iğne vurulmam gerekti Gökhan bey vardı malesef Gökhan bey sadece akşamları orada oluyor ondanda memnunum Semra hanımda iyi ilgili tek şikayetim aşırı kalabalık herkesin kapısı boş onunki kuyruk extra bişeyde görmedim yani 🤷🏻♀️