Arkadaşlar biraz değişik bir soru olacak merak edip sadece sizlere sormak istedim.bebek doğunca plasentası yani bebeğin eşini ne yapıyorlar? Sanırım tıbbi atık olarak çöpe atılıyor.Şayet bebeğim doğunca hastahaneden plasentayı istesem verilir mi? ( çöpe atılmasını istemiyorum,eskiler Bebek eşini gömerlermiş toprak gibi iyi huylu olsun diye bende gömmek istiyorum ) siz ne düşünüyorsunuz bu konuda