39+3 olduk bu cumartesi günüm dolunuyor ama bebegin gelmeye niyeti yok sancı vs de yok geçen biraz belime ağrı girdi o kadar geçen hafta doktora gitttim bebek kanalda ama kafası oynuyor tam yerleşmemiş demişti beklemedeyim ama yok gelmicek gibi bu pazartesi günü son günüm hastaneye gideceğim ne olacak bilmiyorum ameliyat mı olur acaba 😔😔🙏