asyaa15 ikiz-annesi walla ben esra cihan a gidiyorum memnunum canım.ilgili bi bayan bana göre. Kaddafiyi cok söylüyorlar ama hic gitmedim.bide emre bey diolar oda iyi ilgileniyor die. Özel dede tarık ve murat yükselde üçü de iyi bence.
ikiz-annesi asyaa15 Bugün bende esra cihan a gittim ama çok ilgilenmedi gibi geldi sanki kaddafiyi bende çok duydum ama bi türlü randevu alamadım
asyaa15 ikiz-annesi walla onu bilmiyorum sadece duydum hic gitmedim. Kacıncı haftadasınız. Dolu oluyor kaddafi
ikiz-annesi asyaa15 30. Haftamdayım normalde murat özdil e gözüküyordum ama ikizlere hamile olduğum için devlette yaptır doğumu küveze ihtiyacın olabilir dedi o yüzden doktor araştırıyorum bi de devlette göstereyim dedim
asyaa15 ikiz-annesi hımmm. Yine kaddafiye sıra bulablrsen bide ona gözük canım . Emre bey de iyi diyolar onada bak istersen