Talentedmom Stres yapmıyorum daha çok, Allahım nasip ederse inşallah sağlıcakla kucağıma almayı,o an nasıl tepki vereceğimi merak ediyorum ve bir an önce gelmesini istiyorum.. Doğum korkusu evet biraz var ama şöyle düşün sadece 1 gün çekeceksin o ağrıyı sonra her şey geçip gidecek ve o ağrı sana dünyalara değer bir melek verecek.. Yani demem o ki kendimizi bence bu güzel günlerde, doğum ağrısı nasıl olacak nasıl doğuracam diye endişe edip stres yapmak yerine zamana bırakmak bence en güzeli.. 😊