Rkalkan Grip oldugum için bal limon ve karabiber tüketiyorum .. bebeğe bi zararı olurmu ?? Bilgisi olan yazarsa sevinirim 🥰🙏🏼
Nshkn357 Rkalkan çok geçmiş olsun zararlı olacağını zannetmiyorum sonuçta yemeklerimizde de kullanıyoruz
Nshkn357 Rkalkan ben zencefil limon bal yapıyorum grip olduğum zaman bı kere onu içiyorum bide narçiçeği demiyorum sürekli aynı şeyi içmeyin
Mervee58 Rkalkan ben yumurtayı sade yiyemiyorum bi ara çok tükettim tiksinmiştim şimdi hamileyim diye yiyorum tiksinmemek için karabiber döküyorum bide yemeklerdede kullanıyorum abartmıyorum ama kullanıyorum sonuçta ☺️
2202020 Sıcaksu bal limon günde enfazla 2 bardak ıhlamur içebilirsin karabiberi bilmiyorum ama yinede çok yoğun kullanma
Rkalkan Mervee58 ben hiç sevmem karabiber baharat hamilelikte iyice tiksindim .ama hasta olunca ballı karabiber yapıp boğazımı iyileştiriyordum . İnşallah bişi olmaz 😇🙏🏼