Dudubicerr Bnm iki taramam normal cikmis sonucu doktorum ikili tarama sonucu iti cikarsa 3 taramata getek yok dedi ayrintili utrason icin gun alman yeterli dedi suz yaptirdiniz mi bu 3 taramayi falan
Yuyu7 Dudubicerr benimde ikili sonucu temiz çıkınca doktor ihtiyaç duymadı ve yaptırmadık üçlü taramayı doktorunuza güveniyorsanız yaptırmanıza gerek yok