ikiprensannesiiii 16+2 yiz kızlar iki gündür uzandigimda aralıklı hareketlenme hissediyorum pıt pıt vuruyo sanki dün de dönüyor gibi olmuştu ama afedersiniz 5 dk sonra gaz da çıkabiliyor hangisi sizce çok merak ediyorum
Islim123 ikiprensannesiiii canım balık kayması kelebek çırpması gibi bir his bu ilk hamileligim 18+5 'te hissettim gaz da olabilir bağırsak hareketi yani su anda dönmesini hissedemeyebilirsin
Aysinulu ikiprensannesiiii mrh bizde 14+1 ikizlerim Kanamali bir hamilelik yaşıyorum. Inş biticek zor gunlerim yatiyorum sürekli. Bendede oluyor gaz sancisimi anlamiyorum. Ama arada oyle bir an bir agri oluyorki şimşek cakar gibi sizdede oluyormu anlık oluyor
Ceylan35 ikiprensannesiiii benimde pıt pıt başlayıp sert tekmelere döndü sürekli aynı yerde damar kalp atımı gibi hissediyodum ama şuan 24 haftalık olduk halay çekiyor mübarek 😂😂😂
Mrsakar Bende 17+2yim bugün kalp atışı gibi hissettim hatta kendi kalp atışım mı acaba diye dinledim ama tekrarı olmadı. 10 dakika sonrada tuvalete çıktım tecrübelilerden bekleyelim acaba bağırsak mıydı yoksa bebiş mi 🙈
ikiprensannesiiii Aysinulu bende oluyordu geçti, rahmin gerilmesine bağlı oluyormuş o oturup kalkınca oluyodu
ikiprensannesiiii Ceylan35 ayy bende öyle olsun isterim 😍 bende kalp atımı gibiydi ilk ne zaman hisettiniz
Ceylan35 ikiprensannesiiii ben biraz erken hissettim 13 haftada falan pıt pitlar oldu 18de tam tekmelerini yedim 24 haftada içimde dolaniyo dönüp duruyor maşallah
Ceylan35 ikiprensannesiiii bı anne hisseder doğrudur kuzum ozaman sert tekmelerinide inşallah en kısa zamanda hissedersin