Meltemtuncoz Acayip mide ağrısı cekiyorum cayır cayır yanıyor boğazıma kadar ağrı geliyor bu ne biçim bisey 😔 süt soda vs anlık iyi geliyor sonra yine başlıyor🙄 Yarın doktora gitsem bunun için birsey yazarmı🤔
Serihsasya Meltemtuncoz canım aynı durumdayız kaçıncı haftandasın bana mide koruyucu verdi gaviscon verdi iyi geldi biraz
Medine_1992 Meltemtuncoz canım bende son zamanlarda cekiyorum rennie duo surup yazdı doktorum böyle bir şey yok içtiğim an kesiyor bir tatlı kaşığı 💙inşallah sanada yarar doktoruna danış verir büyük ihtimal
Sinemcvk Meltemtuncoz valla benimde ayni canim bana tek iyi gelen sey dogal ev yapimi yogurt oldu midem yandigi eksidigi zaman yiyorm hemen geciriyo anlıkta degil yani
Svdsr Allah yardimciniz olsun. Eger fenaysaniz gidin doktorunuza. Ama bende sizin gibiydim faydasini 7’den sonra bisey yemeyerek cozdum. Siz yine de doktorunuza gorunun tabii ki :)
Meltemtuncoz Svdsr Sağol canım bende 7den sonra pek yemem meyve yada süt içerim ama gitmem şart oldu kötü oluyorum😣
Emin_e Yediklerinize dikkat edin mayali, susamli,kizartma gibi seyler yanmayı artiyor sutu de soguk olarak yudum yudum icin bende ise yarıyordu... doktor da surup yazabilir bir kaşığı bile etkili oluyor...
rumeysakara12 Meltemtuncoz bende aynı durumdayım canım boğazımdan çıkacak gbi soğuk süt içiyorum biraz hafifletiyor
nursan1 Meltemtuncoz tabi yazar gaviscon şurup var bende olunca içiyorum anında kesiyor çok iyi bir şuruptur doktorum ben istemeden 3 kutu yazmıştı eşim bir tane tek almıştı. Daha sonra bitince tekrardan eşim gitti aldı 2 şişe. ve ben istemeden başka bir doktorumda 5. Ayımda falandım 5 kutu rennie hap var ondan vermişti çiğneme tabletidir eczacı eşime günde 5 tane kullansa da sıkıntı yapmaz demişti. Onuda kullanıyorum ama şurup daha etkili. 😊doktorunuza söyleyin mutlaka boşuna çekiyorsunuz bu rahatsızlığı
Masalimsi Benimde mide agrilarim cok agir gecmisti gaviscon ne kadar icsemde hic ise yaramamisti rennie duo surup cok iyi geldi gaviscon iyi gelmezse aklinzda olsun