_zehra_ ya böyle saçmalık mı var dışarıdaki kutuda satılan herşey zararlı ve katkı maddeleri çok var özellikle nesguik. İlk aylar koli koli aldım günde 4 tane içtim nesguik . Doktorum çok kızdı dışarıdaki kutudaki hazır sütte bir sürü şey var içme dedi ve ballı , pekmezli süt içmemi ,smothi yapıp içmemi bunların daha çok aldıracagını söyledi💁🏻♀️(Ve nesguik aşırı kilo aldırıyor bebege değil anneye ben boş yere ilk aylarımda 3-4 kilo aldım boşa yani😭)