Canım Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim bebeğini kucağına alırsın dilerim Allah'tan ilk doğumumdan tecrübemi söylüyorum öyle dayanılmicak bişey değil bu sonda hani idrar yollarımızı üşütünce yanma oluyo ya onun gibi zaten taktıktan kısa bir süre sonra sezeryana alıncaksın çıkınca ben sonda monda hissetmedim bile uyuşuk oluyosun ayılıp ağrın olmaya başlar başlamazda ağrı kesici vercekler yine bişey hissetmiceksin Allah ın izniyle🙏sonra da çıkarcaklar zaten çıkarırken de acımicak..halledeceksin hiç dert etme sonda monda geçiyo gidiyo❤❤❤