Kızlar iki hafta öncesine göre bebeğim sadece 200 gr almış şuan 36. Haftadayım benim hesaplamama göre yarım kilo alması gerekiyordu 😞 moralim çok bozuldu doktor normal diyor belki ölçüm yanlış olmuştur dedi o kadarda dikkat ediyorum süt ceviz muz vs tüketiyorum Ya çok şaşırdım açıkçası