Arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı üzere aranızda ya da tanıdıklarınız arasında ilk doğumu sezeryan olmuş sonraki doğumu normal doğum yapmış birileri var mı? Var ise iki doğum arasında ne kadar süre vardı ve kolay oldu mu Ya da pişmanlık duydu mu normal doğum yaptığına? Anlatabilir mi?