Kızlar merhaba, dün akşam lekelenmem oldu sürekli kontrol ettim devamı gelmedi sabahta yoktu öğlen tekrar olmuş. Açık kahve (koyu renk akıntı) şeklinde. Hemen doktoruma gittim bebek ve kalp atışı iyi ama rahim agzimda veya altında çok hatırlayamadım kılcal damarda kanama olmus ve kurumuş. Şuan aktif degilmis ama düşük tehlikesi dedi 1 hafta rapor yazdı ve yaticaksn dedi. Ağır iş vs yapmadım herşey çok çok yerindeydi. Neden oldu bilinmiyor dedi bu durumu yaşayan var mı ? Lütfen tecrübesi olan yazabilir mi ?