Merhaba arkadaslar ilk gebeligimi gecen sene aralik ayinda 7 aylik bebegimin beyni gelismedigi icin sonlandirildi yasamla bagdasmiyirdu Ananensefaliydi doktorum dort ay sonra gebelik dusunebilirsin dedi biraz zamana biraktik 1 senedir korunmuyorum bi sorum olucak kafam cok karisik ne yapmaliyim gecen ay 7'sinde adet oldum bu ay 5'inde adet olmam lazimdi gecikti olmadi kasiklaeimda kramp seklinde agrilar belimde cok agriyor test aldim yaptim negatif cikti biraz daha beklemelimiyim sizce hic boyle olmazdi gunu gunune olurdum 😔