Kendi doktorum şüphelendi, perinatalojiye gittik ordaki prof göremedim ben gayet iyi dedi mr istedi yine de içimiz rahat etsin diye mr da 15mm çıktı ama ama başka bişeyi yoktu. Mr da 15 olmasına rağmen doktor mr büyük çeker ultrasonda biiey yok dedi. Ardından 1 ay sonraki kontrol da doktorumuz yine büyük gibi sanki dedi, aynı gün başka doktora gittik 10mm , 12mm , 10mm ölçtü sırasıyla , doğumu bekliceksiniz yapacak biiey yok şuan dedi. Doğuma kadar içim içimi yiyor