Merhaba ben gidiyorum,ordaki bütün doktorları tek tek denedim. Elif Hanım varya çok memnunum çok ilgili doktoru sevmek çok önemli bende,hem bilgili hem çok ilgili👍🏻
daha bugün gittim ben soru sormama rağmen kendi soruyor sormak istediğim birşey varmı diye sağolsun,şiddetle tavsiye ederim👍🏻 Hiç pişman olmazsın