zhr87 Canan Karatay çok iyi bir doktor olabilir ama çok iyi bir kadın doğum uzmanı değil alanı başka. Şeker yüklemesi vücudun şekere olan direncini ölçmek için yapılıyor. Düşünelim ki gizli şeker var ve siz pilav, makarna patates yemekleri dahil ekmek,tatlı ve meyve de tüketiyorsanız normal olarak. Bu gıdaların sizi ve bebeğinizi zehirlendiğini, suyunuzun artma sebebi olacağını erken doğumu tetikleyecegini, anne karnında körlüğe kadar gidip zarar verebilecegini biliyor musun?. Veya gizli şeker değil de sadece gebelik şekeri çıkabilir. Bunları yükleme yapmadan nasıl anlayacaklar? Hayatımızın her gününde yediğimiz herşeyde neredeyse şeker var ve çok sinsi bir hastalık. Kendi kafamıza göre yaptırmak istemiyorum demek bebegimize yapacağımız en büyük haksızlık olabilir. Doktorlar da zaten bizlerin bebeklerine bayilmiyorlar yada bize daha nasıl iyi olsak diye de uğraşmıyorlar doktora ne ki mesela senin şekerin mi çıkmış yok bebeğine mi bişey olacakmış neden sizi düşünsün?! Ama işte yaptir diyor bunu dediği için bence iki kat düşünmelisin bu insanlar bunca yıl okuyor var bir bildiği diye.