Tbaaa Gizemmm45 ıkınmanın bi sıkıntısı olmaz bebeğe. Sadece çok fazla sürmemeli senin açından sıkıntı olur. Doktorum kefir içebilirsin demişti. Onun dışında kuru kayısı sütün içine incir gibi şeyler tüketebilirsin
duygusm Gizemmm45 Bebeğe kolay kolay bir şey olmaz ama ıkınmak pek iyi değil, ilerleyen dönemlerde makat çatlağı ya da hemoroid gibi sorunlara yol açabilir. Kuru kayısı, bol su, probiyotikler iyi gelebilir ama çok şiddetliyse doktor şurup verebilir.
Safiye12 Gizemmm45 Ay o kabizliktan ne çekiyorum bende 😥Bide bende bel.agrisi yapiyo sizdede yapiyomu
EbruIrmakAhmet Gizemmm45 hemoroid olursun canım bebeğe bişey olmaz gün kurusu tüket bol bol suyla bana acayip faydası oluyo
Menekse123 Gizemmm45 Kesinlikle balli sut ic canim bendede war ben fazla ıkınınca kanama bile oluo dikkat et
Hamileanneler_25 Gizemmm45 ıkınmayın basur sorunu yaşarsınız kuru kayısı ılık suda bekletip yumuşayınca yiyin kayısı meyve suyu için bol bol su için sibi şeyler yiyin ve kan ilacı kullanıyorsanız kabızlık yapar