Kızlar bugün çatı muayenesi oldum doktor yumuşama var açılma yok demişti az önce nişanım geldi öyle ahım şahım bi ağrım yok hafif hafif belim ağrıyo sadece şu saatten sonra ne yapmam gerekiyo sancı gelmesi için yada açılma olması için yada kendi haline mi bırakayım çünkü burda nişanı gelip çok bekleyenleride okuduk buarada benim 39+3