Aslishan Sağlıkla gelsin inşallah😍 normal doğum mu olacak sezeryan mı? Nasılsınız şuan heyecan var mı 🤗
Ylzbrkblz Allahım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin olmayanlara da sağlıklı bir şekilde çocuk nasip etsin yüce rabbim💕
busraburcak Xbebek123 nasıl oldun canım ne durumdasın Allah yardımcın olsun bizi de bu güzel güne ulaştırsın rabbim inşallah
Aysu2626 Xbebek123 göZünüzaydın allah analı babalı büyütsünnnn🎈🎈🎈 bnde 38 im epidural normal istiyorum hayrlısıyla çok zorlandın mı acı hisseettn mi cnm
Xbebek123 Aysu2626 teşekkür ederim kuzum cumlemizinkini :)) hiç ağrı hissetmedim büyük tuvaletim geldi dedim meğerse bebek gelmiş :))
Aysu2626 Xbebek123 ayyyyy gerçekten miii inşallah bnde hissetmem Nekdr kolaymiş gbi geldi doğum🙃epidural kaç cm açıkken taktılarki hemen takmıyorlarmış ya