Osmotikkosmos Kizlar 32.haftamdayim bebek aspirini kullaniyordum. Doktor bugun aspirini biraktirdi. Ama icim icimi yiyor bisey olursa diye. Ayni durumu yasayan, yasayip bebegini kucagina alan anneler var mi? Gelin icime bi su serpin hadi🤗
Zeynepmom Osmotikkosmos bırakmamamız lazım çünkü 30.haftalrdan sonra aspirin bebeğin kalbinde damarlerı tıkayabiliyormuş
dalin Osmotikkosmos canim drunu dinle bendede kan pihtilasmasi vardi drum 32.haftada coraspirini biraktirdi..ignelere devam ettim suan bebegim 2.5 aylik canim.bende senin gibiydim acaba birakirsam bisey olurmu die icim icimi yedi korka korka biraktim hicborsey olmuyor canim korkma.Erken dogum olursa kanamayi durduramazlar oyuzden biraktiriyor drlar.Bebegini sag salim kucagina alman dilegiyle
HasibeKuru Osmotikkosmos merhaba bende coraspin kullanıyorum günde 1 tane 18. Haftaya girdik 32 . Haftada bırakıcaz dedi doktorum bazıları yazmış doktor bırak dedi ama benim içim rahat etmedi adamlar boşuna dr olmuyor doğuma kadar kan normala dönmeli dönmezse doğumda kan kaybından gideriz bunu hiç düşündünüzmü yada dr nuzlu bu endişenizi paylaştınızmı
gzm Canım bende kulandım yüksek tansiyon olmaması için kullanıyordum çok şükür 36+2 deyiz her hangi birsey olmadi
gzm Osmotikkosmos evet bende 32 de bıraktım canım ama kafana göre bişey yapma derim gerekirse sık sık takip etir ama kafana göre kulanma😄
Zeyyzeyy Ben coraspin kullanıyordum doktor bırak dedi ama 34+1im şu an 3&4 günde 1 yine içiyorum napim korkuyorum. Bence erken doğum riskin yoksa en azından 34 35e kadar iç sen de. Bi de seninki bebe aspirini azcık doz zaten. Ama tabi etkilemek istemem. Ben olsam bırakmam. Bıraktırmalarinin amacı erken doğum olursa kan kaybı yaşayabilirsiniz diye. Ben de bebeğime birşey olacağına bana olsun modundayım. Ne kadar doğru bilmiyorum
KezbanAyhanKorkmaz Zeyyzeyy bebeğime birşey olacağına bana olsun dediğin şey seni öldürür bilgin olsun bebeğini düşünmemiş oluyorsun bu durumda yanlış anlama sadece yaptığın şeyin sonuçlarının öyle normal birşey olmadığını bil diye söylemek istedim.
Kadriyeanes Aspirin ve türevleri riskli ilaçlar bence doktorunuzu dinleyip bırakın bende kullanıyordum aksine hemen bırak dese diye gözüne baktım doktorun
Osmotikkosmos Kadriyeanes evet ama ya kanim pihtilasir da bebegimi besleyemezsem gibi deli sorular olusuyor kafamda doktoruma da soyledim bisey olmaz dedi ama anne yuregi iste 💜
Zeyyzeyy Osmotikkosmos bebek için değil anne için riskli dedi doktorum. O arkadaşlar nerden edinmiş bu bilgiyi bilmiyorum. Ha tabi anne için de riskli olduğu için doğru olan kullanmamak
Zeyyzeyy Osmotikkosmos 32 hafta çok erken olduğu için kalbi duran bebekler var. Kadınlar kulübü isimli sitede okudum
Kadriyeanes Osmotikkosmos içini ferah tut onu oraya koyan Rabbim herşeyini düşünür ben 34 te bıraktım 38 oldum kilo olarak haftalık alacağını almış yine doktorunuza güvenin
EnginDenizim Bizede 36 da birak dedi corasprini. İgnede kullaniyorum onuda doguma girene kadar yapicam. gecen hafta acildeki doktor igneyi birak kanaman durmaz dedi aldırış etmemistim bugun eczaci bayanda aynini dedi hala niye birakmadin kanamani kontrol edemezler diyince tedirgin oldum 33+5 haftalığım. Benim pıhtılaşma sorunum var bebegim bu ilaclar sayesinde saglikli birakirsam nasil olur bir suru soru kaldi kafamda tabi kendi doktorumu dinlicem ama tedirgin oldum iste🤔
Apilhatice EnginDenizim Fatos_aslan22 valla bende ilk haftalrımda kestirdim annem kızdı duyunca ama bende bu tür hurafelere inanmıyorum Verende Allah alanda ondan gelen herşey başımgözüm üstüne
1PrensAnnesiii Zeyyzeyy hanımefendi yanlış yaptığınız bişeyi burada doğruymuş gibi sergilemeyin siz yapıyorsanızda kimseye yapın diye teşvik etmeyin!!! Doktorunuz bırakın dediyse bırakacaksınız madem güvenmiyorsun doktoruna niye gidiyorsun o zaman evde kendin doğur bu kadar kendine güveniyorsan... o ilaç ne kadar etkili bi ilaç farkındamısın o minicik kapsül 1 hafta boyunca kanını sulandırıyor bak bir kapsül diyorum diğerini sen düşün ani doğumda yada sezeryana alındığında kan kaybından Allah korusun ölme riski çokkk fazla o yüzden lütfen doktorunuzu dinleyin bırak dediyse bırakın ve doğru olanda 32.haftada bırakmak her doktor aynı şeyi söylüyorsa bir bildikleri var ve bebeğe zarar verecek olsa kullan der zaten 32.haftaya kadar kullandırtmış yani sizin iyiliğiniz için konuşuyor.
Osmotikkosmos Zeyyzeyy bebek icin degil anne icin risk olusturuyorsa neden bebegin kalbi dursun ki bence orada baska bir durum vardir.
Osmotikkosmos dalin ben igne kullanmiyorum aslinda kullaniyor olsam icim daha rahat edebilirdi en azindan kanim bir miktar da olsa sulanir diye😂 Allah hepimizi evlatlarimiza saglikla kavustursun 🤗