Merhabalar arkadaşlar bende 5 yıllık evliyim bende aynı şeyleri yasadim 5 yıl hiç korunmadik sayisini unuttum çok doktora gittik sizin çocuğunuz normal.yolla olmaz dediler hep çatlatma iğneleri tüp bebek denemeleri hepsi olumsuzdu malesef en son tup bebek denememizde olumsuz olunca tamam artık gitmicem doktora kendi haline birakicam dedim ve o ay hamile kaldım ve şuan 7 haftalık hamileyim bugün kalp atışını da duyduk çok şükür Allah'ım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu Allah aratmasın