herseyimmm Hanımlar iy aksamlar 19+5 gunluguz dünden beridir karnımın aşağısında böyle bi hareketlenme hissediyorum otururken bu normal mi? Artik haraketlenme hissedebilir miyim 🤨
EbruIrmakAhmet herseyimmm aynen öyle Rabbim isteyen kim varsa yaşatsın inşallah benim ikinci gebelik olduğu için biraz daha alışkınım ilk gebelikte çok garip oluyo
Eylem__Bilal 22 haftalık olduk biz ikinci gebeliğim ama sanki ilk kez yaşıyormuş gibi mutlu ediyo beni içerde bir şey pıtı pıtı oynuyo yhaa çok güzel Allah'ım isteyen herkese naspi etsin😍🙏❣️