Gece alt kısmında batma ve baskı şikayetiyle . sancim.yoktu ama nst de sanci 100 leri buldu iki serum takıp sancıları hafiflettiler . ama artarsa ve sık gelirse bu sefer doğumu engelleyemeyiz dediler . Böyle bir durum yaşayan var mı 34 de doğum yapan ????