Mucicemiz Bi kac gündür karnimin üstü nabiz gibi atiyor bi süre sonra geciyor bu neden olabilir bilir kalp atisimi acaba? Hickirik oldugunu zannetmiyorum cünkü hickirdiginda hissedebiliyorum pit pit diye ses oluyor karnimda
Kubra26 Mucicemiz benimde oluyor 32. Haftamdan beri şuan 38 haftaya iki gün var günde 2 kez oluyor göbeğin seyiriyor dediler bana
Kubra26 Mucicemiz evet aynı zamanda bebeğim de hareket ediyor doktora sordum ben korkulacak birşey yok dedi benim çok hoşuma gidiyor ama 😊