Kbrkrtt valla doktorları bilmiyorum da çalışanları çok saygısız. Suriyeli görmekten herkeze suriyeli muamelesi yapıyorlar. Eltim doğum yaptı onu ziyarete gitmiştik, çocuklar bekleme salonundaydı sesli konuşmuşlar biraz. Hemşirenin biri bağırdı bu çocukların sahibi kimse alsın burdan diye . Dedim çocuğun sahibi olmaz evcil hatvan değil onlar , ailesi olur. Baya tartışmıştık oyuzden hiç sevmiyorum orayi. Eşleri de içeri almıyorlar, sadece hasta girebiliyor