karakelebek canim pihtilasma ve genetik testlerini yaptir , benim de bir kimyasal gebelik , bir dis gebelik ve bir kalp atisi olmadigindan kurtajim oldu. Testlerimi yaptirdim meger pihtilasmam varmis yeni ogrendim , dis gebelik uzerinden 2. Adetimi bekliyorum , ben de senin gibi arada cok kaldim ama korunmayi tercih ettim cunku kotu bir deneyim yasamak istemedim .sana tavsiyem sen de tum tedbirlerini alip oyle denemelere başla ki aksi bir durumda uzulmeyesin .