Suni sancı berbat bişey, ilkinde suni sancı bağladılar bana, duramadım epidural oldum. Astım olduğum için nefes alıp veremedim, oksijen takmışlardı. Ikinci çocuğum için şuan sancımla gitmezsem sezeryan diye anlaştık doktorla. İlki bilmediğimden kendimi koruyamadım. Baya karnıma bastı ebeler, idrar kaçırma sorunum oldu bu yüzden. Tercih sizin tabi yinede