Hiçbir eksisi olmadı artısı da şu oldu gebelik şekeri olduğumu öğrendim önlem alınmadaydı ben de bebeğim de sıkıntı yaşayacaktık, insüline gerek kalmadan diyete başladım 36. Haftaya gireceğiz hala diyet yapıyorum hem değerlerim normale döndü hem de şimdiye kadar sadece 5 kg aldım. Gebelik şekeriniz varsa ve önlemi alınmazsa bebekte kalp sıkıntısı bebekte şeker rahatsızlığı bebeğin iri doğması annenin aşırı kilo alması vs gibi sıkıntılar olabiliyor dedi doktorum.