Almila141207 Anneler hastane çantanız hazır mı ? Ben üç pijama takımı ayarladım hem misafir geldiğinde evde giymek için de uygun. link bırakıyorum çok memnun kaldım sizler de bakın ayrıca siz de aldıklarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum 🤗 https://ty.gl/rqgiisq https://www.lohusasepeti.com/fc-fantasy-322-edera-lohusa-pijama-takimi https://www.lohusasepeti.com/xses-4000-sabahlikli-lohusa-pijama-takimi
Elif_t Almila141207 30. Haftadayım daha çantamı hazırlamadım ama gecelik pijama şunları aldım🤗 https://hizliresim.com/vaMRn4 https://hizliresim.com/00OLmY https://hizliresim.com/4p68b7 https://hizliresim.com/JVP6n5 https://hizliresim.com/OrQBAn
merveugurlu Almila141207 aldıklarınız çok tatlı bedeninizi nasıl aldınız normalde ben xs bedendim ama çok kilo aldım ve şuan hangi beden almalıyım bılmıyorum, ayrıca elinize ulasınca aldıklarınız guzel olup olmadıgını kalıbını yazabılır mısınız
Almila141207 Elif_t ben elbise almamıştım hiç , arkadaşımla konuştum doğumdan sonra hemen elbise giyilse iyi olurmuş . Çok teşekkür ederim modellerini güzelmiş ama bütçem kalmadı başka bir şekilde tedarik edeceğim 1 tane şartmış 🤗
Elif_t Almila141207 evet canım kanama ve ebelerin alttan bakma durumu oluyormuş o yüzden gecelik kullanışlı diyorlar😊 Allah hepimize sağlıkla o günleri görmemizi nasip etsin🌸
Almila141207 Ozgee11 normalde s giyiyiordum m aldım rahat olsun diye , doğumda çok kilo almadım . Bunlar indirimli bi de o yüzden şink olarak paylaştım , ama elbise almamışım hiç , daha masraf edemeyeceğim için inşallah hastanede gerek duymam.
Senam19 Merhaba ben hamile kalmadan önce 54 kiloydum şuan 61 kiloyum ve 28+5 hamileyim pijama takımlarımı almayı düşünüyorum ama hangi beden almam gerektiği konusunda kararsızım ilk doğumum olacağı için doğum yapar yapmaz göbeğim iner kilom gidermi ona göremi almalıyım yoksa hamile halimi göz önünde bulundurarakmı almalıyım bilemiyorum tecrübelileriniz varsa beden konusunda yazarsanız sevinirim🥰🤗
Elif_t Senam19 30. haftada 8 kilo aldım ama sadece göbekten aldım kendi bedenimi aldım uydu. Birkaç arkadaş daha kendi bedenlerini almış, lohusa pijama altım ayarlanabilir mesela Suwen’in. Bence kendi bedeninizi alın zaten doğumdan sonra bir kısmı gidiyor kiloların🤗
Senam19 Elif_t teşekkür ederim 😊bende sadece göbekten aldım M_L_ ve XL arasında kalmıştım sanırım L daha iyi olur hem sıkmaz hemde belimden düşmez🥰🤗
Senam19 Almila141207 bende en fazla 66 falan olurum gibi geliyor doğuma kadar M sıkmazmı acaba ben hamile pantolonu falan hiç giyemedim mesela çünkü bebeğim hiç sevmedi hep karnımın altında olması gerek giyindiğim şeylerin hamile kilodunu bile giyinmeme izin vermedi kıyafetlerin içerine sığıyorum ama üzerime yapıştığı için karnım öyle şişiyorki toplanıyor ve nefesimi kesiyor nezaman göbeğimin altına indirsem bel kısmını o zaman salıyor kendini. Hep bol boydan elbiseler giyindim rahat etmesi açısından sadece bendemi böyle yoksa böyle olan başka kişilerde varmıdır bilemiyorum ama beden konusu bu sebepten beni baya düşündürdü. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim🥰🤗
Almila141207 Senam19 kesinlikle bol al nasıl rahat ediyorsan öyle yap , bebek olduktan sonra da emzirmek için falan rahat olmak isteyeceğiz. Benim göğsüm çok büyümedi o yüzdem m üstten de rahat oluyor normalde de s xs üstüm.
Gamzenur60 <a href="https://hizliresim.com/Lv967j"><img src="https://i.hizliresim.com/Lv967j.jpg"></a> ben kendime sadece bu sabahligi aldım zaten içine beyaz lohusa pijama takımım var ilk gebeligimden 😊
Almila141207 merveugurlu normal bedenimden 1 beden büyük aldım, tam oldular , siz de şuanki bedeninize göre alın bence, basenden aldım ben üstüm zaten yoktu yine büyümedi göğüslerim :) o yüzden m beden aldım hem basen olsun hem de emzirmek için falan rahat olsun diye