Derya21d bnimde az az ama camasirimi islatir şekilde olmuştu ilk doğumun da hiç ağrım yoktu gule oynaya gittm hastaneye acile gittim alttan muaye oldum ve şok iki santim acikligim vardı yatis verdi doktor ve o gün dogum yaptim 38 haftaliktim hemde😊 istersen sende bir muayene ol aksatma