Liya-3 eğer gelisim geriliği yoksa 30. Haftaya kadar sırtüstü bile yatabilirsin. Fakat 30. Haftadan sonra sırtüstü yatmamak gerekiyor bebeğe giden damar çok baskı altında kalmasın diye. Ha 30. Haftadan sonra hala her şey normal gelişim geriliği yok sağ ya da sol farketmiyor 👍ama söyle bir şey var sol tarafa yattığında bebeği besleyen damara çok daha az baskı uygulanıyor ve dolayısıyla çoğunlukla sola yatmak öneriliyor ama kendini paranoyaya bağlama illede sol diye 👍