Hanımlar 33+5 günlük geçen hafta kontrole gittiğimde bebişimin kilosu 1.800 dedi doktor internette en az 2 kilo yazıyor.bana az gibi geldi ama doktor normal dedi.birde benim ilk bebeğim de gelişim geriliği olrak doğdu 40 hafta üzeri 2.500 kilo doğdu plesanta yetersizliği nedeniyle beslenememisti.acaba bu da mi öyle olacak bu haftada olanlar sizin bebislerin kilosu ne durumda