Kizlar bi arkadaşımın ricası üzerine yaziyorum ve cevaplariniz icin simdiden teşekkür ediyorum. Adetliyken ilişki olmus ve adet kesilmiş aradan 14 gün gectikten sonra kahverengi lekelenmeler olmus ve beyaz seffaf akintidan gelmis. Ovulasyon testide bayagi bi koyulasmis fakat gebelik testi yapmis negatif cikmis bu arada regl'e 5 gun var başına boyle bisey gelen varmi neyin nesidir cevaplarinizi bekliyorum 🙏