Seyda17 bende 38+3 üm ve uzun süredir bende de var bu durum emin ol ileri ki zamanlarda daha da sertleşecek ve taş gıbı kendını topluyor oralara normal dedi doktorum nst de sancı da cıkmıyor o anda sadece kendını kasıyor bebek topluyor bir yere ama sen yıne de kontrolu de sor doktoruna