Gnl123 Kızlar bakarmısiniz,kendim hamileyim.Bir arkadasım içim soruyorum.Benim basima gelmediği için emin olamadım.Adetine 4 gün var,ama testde silik çizgi çıkıyor. resimag.com/p1/b86b3d0a64d.jpeg
Tugce1803 Gnl123 çok beklediği için çizgi çıkmış erken gebelik yapsın ya da kan versin emin olmak için