Selamlar 8 haftaligim ; Ben de hem hasimato hem insulin direnci hem de pko var malesef..hic biri Direkt olarak gebelige Engel degil sadece tshi dusurmeye bakin mutlaka dogru dozaj ile hamile kalabilirsiniz rahatca. Bu Durumu dusunup pskolojik olarak etkilenmeyin yeter ki. Hic biri Engel degil umarim en kisa zamanda olur 🙏🏻☺️ Sevgiler