Kızlar selam.. 22 haftalık hamileyim dün ayrıntılı ultrason için pendik yüzyıl hastanesindeki murat göksu'ya gittim ama kesinlikle memnum kalmadım benimle hiç muhattap bile olmadı hemşireyle konuştu hep bişey sorunca ters ve kısa cevaplar verdi bebeğin pozisyonu kötü diye 3 4 kere kalktım gezdim, hala aynı 1 saattir elinide çekmiyo diye tersledi çocuğu dövcek elinde olsa karnıma öyle bastırdı ki hep kastım kendimi bugünde ayağa kalkamadım ağrıdan herşeye baktı sonra kaldırdı renkli bakmiycak mısınız dedim bu pozisyonda fotoğraf falan çıkmaz dedi uğraşmadı eve giderken sinirden ağladım resmen. Verdiğim paraya yazık. Şimdi tekrar başka bi yere gitmek istiyorum varmı bu çevrede önerebileceğiniz