Ben kırtasiyeden aldığım küçük boy çizgili tarihsiz bir ajandaya kontrollere gittiğimde doktorun söylediklerini not alıyorum. Sağlık ocağına filan gittiğimde de not alıyorum. Bazen duygularımı not alıyorum. Ultroson fotolarını bebek albümü var onda biriktiriyorum. Ama o olmasaydı ajandaya yapıştırırdım.