Aysel49 Sumeyra0101 17+3 gunluk olduk 13 hafta da erkek olucağını öğrendik oğlumuz oğustosun sonunda gelicek inşallah 😊😇🤗
DenizEla 18 haftalığız kızım olucak hayırlısiyla heycanla bekliyorum kontrole gitcegim günleri insan görmediği birini ancak bu kadar sevip özleyebilirmis 🙂
Ecrin Bende 15+4 üm. Yarin kontrole gidicem. Öncelikle saglikli olsun baska da bsey istemyorum. Ama gene de cok heyecanliyim. Cinsiyet belli olurmu artik?
Sumeyra0101 Herkes için hayırlı olsun kızlar 😁 sanırım erkek sayısına eşit hemen hemen kız sayısı 😁 sağ salim kucağımiza alırız inşallah 😍
Gzdtkn 17+4 bizde erkek bekliyoruz. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin hepsi inşallah. Nedir durumlarınız hissetmeye başladınız mı ? Benim ilk gebeliğim hala hissedemiyorum. 🙂?
Mermus Bende 18 haftaligim benimde oğlum olucak inşallah Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip eder😍
Mermut13 Nrnr hayırlı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allah tamamına erdirsin insallah