Yaşayan var mi kendi kokumu alıyorum resmen çok kötü geliyor bana hamile olunca arttı normalde de vardı içerde kist varmış ondan mı koku bilemiyorum doktora sormadim ama bu haftaki randevumda soracağım yoksa enfeksiyon filan mı var sizce yaşayan varsa merak ediyorum 🙄