Merhaba kızlar dün gece başlayan sancımla bugün öğlen hastaneye geldim ve nst de sürekli sancım çıkınca yatışımı verdi doktorum serklaj dikişlerim vardı onlar alındı aç olmadığım için bekletmeye aldılar genel anestezi ile 2 saat sonra sezeryana alcaklar dua edin bende doğumdan sonra buraya doğum hikayemi uzun uzun yazıcam inş ☺️