Merve7644 Arkadaşlar diyarbakırdaki memorial a giden var mı acaba uzak yoldan bulent hoca için gidicez yorumlarınızı bekliyorum 🎀
Duru_7 Merve7644 temiz bir hastane tabi pahalı o ayrı ben Memorial Diyarbakır’a gidiyorum gamze hanıma memnunum
Smyye62 Duru_7 merhaba hala gamze hanıma giidyor musunuz ilgisi asistanları nasıl bebeğe guzel bakıp herşeyi söylüyormu ?
Duru_7 Smyye62 evet iyi bir doktor ilgili ama doğumu orda yapmadım memelekete gitmek zorunda kaldım ilgisi alakası soru sormadan bütün sorularıma cvp verirdi hep bir uğra bakalım kendin karar ver 😚😚