Rkalkan bir gittim eş aşağıda dedi, sonra gittim bant oluşmuş dedi bebege zarar vermemis ama dedi bu gittigimde bant kaybolmak üzere es yukarı çıkmış her sey normal dedi. Sonra da bebeğin sol ayağı ice dönük duruyor gibi dedi. Ama pozisyondan kaynaklı oldugunu düşünüyorum dedi. Beynimden vurulmuşa döndüm. Eve geldim aglama krizine girdim eşim aradi hemen doktoru bu kez son anda düz gördüm ayagini ama emin olmak icin diğer kontrolde bakayim diye demek zorundayım bunları demiş. Zaten öyle bir sey olsa bile masaj yöntemi ile bile düzeltilen hafif bir sey bu demis. İlk başta korkutuyor ama yok içe dönük yok söyle yok boyle diye kendi cok pimpirikli her seyden bir şey çıkartıyor. Cinsiyetine bile sevinemedik eşimle. 5 aylık olacağız her gittigimde bir moral bozukluğu yoruldum artik