Bugleminannesi Kizlar 21+2 hamileyim enfeksiyon sorunum var . Kadın doğum doktorum prunol / buscopan / gyno lomexin / sulcid yazmış . Ama kullanmaya korkuyorum internette araştırdım özellikle buscopan hakkında kötü şeyler yazmışlar bilgisi olan kullanan oldu mu 🙄
kckprens6 Bugleminannesi bende 34+4 üm enfeksiyon ve kaşıntı dan dolayı dün gyno lomexin verdi bugun kullanıcam ama henüz bir bilgim yok 🤭
Bugleminannesi kckprens6 çok ilaç gibi geldi bana fitili bı kez kullandım fayda etmişti ama haplar yüzünden korkuyorum 🙄