shr92 Bebeğimin kafası 3 hafta önde görünüyor.Daha önce bu durumu yaşayan var mı ? Normal doğum yapabilir miyim ? 30 haftalık hamileyim.
Asrinayaz shr92 cnm bn de 33 haftalıkken doktorum kafatası 36 haftaya uyumlu dedi ama bu durum bizim için kötü bir şey değil dedi canm ki araştırdım o genetikmiş kimisinin kafası yuvarlak benim eşimle uzun çene yapımız takılcak bir şey yok yani
MuallimeGK shr92 Sadece kafa gelişimi değil tüm gelişimi önden gidiyorsa ki genelde öyle oluyor hiç korkmayın
Heaven_1708 37 haftalıkken oğlumun kafası 40 haftaya uyumluydu. Doktor çok önemsemedi. Baba tarafından genetik azıcık koca kafalılar. Normal doğurdum bu arada