Kizlar bebegimin kafasi 35 hafta 1 gun ile uyumlu.. Geri kalani regl gunumle uyumlu yani 33 hafta 1 gun ile.. Doktoruma sormayi unuttum da ben icinizde bu durumda olan var mi? Varsa acaba diyorum dogum kafa capiyla ilgili mi yani hangisine gore hesaplama yapmam gerekir.. Ben 35 hafta olan hep aklimda oluyor genelde.. Acaba bu kafa capi dogum haftasi ile ilgili olur mu ki? Hangisini baz almaliyim? Doktor kontrolum haftada 1 di simdi 10 gunde 1 e cikti daha var yani.. Suyum fazla cikti ve idrar enfeksiyonum cikti. Antibiyotik kullanip bol su iciyorum. Su fazlaligida erken doguma sebepmidir?