gulee46 7 aylıktı kızım 😢hamile kaldığımda soluksuz doktruma koştum bana güldü ne guzel işte dedi 2 bir büyür 40da hamile kalan hastalarim var dedi ee dedim dikişler hic bir sey olmaz dedi muane etti iyisin dedi karnim büyüdukce sızladı canım biraz acıdı dktra dedim o kadar olacak dedi gun sayiyorum suan doguma aldircaktim annem karşı cıktı çünkü maddi manevi hazır deildim ama olmadi eşim başımın etini yedi aldir aldir bu sefer ben karşı ciktim kizima bisi olur dedim istemedim vesselam böyle sende korkma insanin kabullenmesi gercekten zor seni anliyorum ama yapabilecek bir sey yok hayırlısı olsun hakkında 🙏🏻