Ayse08emre Doğum yapalı 5 gün oldu dikiş yerlerim hâlâ ağrıyor normalmi? Birde bu dikişler kendiliğinden düşecek mi kaynıcakmı🤨
Filiznalbant Ayse08emre dikişler çok yoksa 1 ay içerisinde düşmüş oluyo. Ağrıması normal 1 haftaya oda geçer inşallah. Yani benim öyle olmuştu 😊
Beren01 Ayse08emre dikişler düşer benm 20.günde düşmüştü dikişin ucu..agrı cok normal agrı kesici alablrsn ilk doğumssa ve yırtık çoksa normal.. Üzerine oturamazdm ben
Silence Ayse08emre canımm normall. Benim bir haftada kendini toparlamıştı. Evet kendiliğinde eriyip kaynayacak o dikişler😊
Filiznalbant Ayse08emre 1 ay sonra düşer merak etme ama ağrıması sızlaması normal pansumanını ihmal etme hergün düzenli yap. Ben 2 gün yapmayı unuttum yorgunluktan hemen idrar yolu enfeksiyonu oluştu 😏
Ayse08emre Filiznalbant antibiyotik fitil falan ama fitil bende ters tepki yaptı çok yakıyordu bıraktım cuma kontrole gitcem artık normal doğum
Filiznalbant Ayse08emre bana fitil vermedi batikonla sabah akşam pansuman yaptım. Farklı veriyolar o zaman herkese
Ayse08emre Beren01 ilk doğumum ve kaç tane attığını sölemedi çok faZla attı ama gördüm bende oturup kalkamıyorum batıyor resmen 😓
Beren01 Ayse08emre muhtemelen içte dikişin fazladır öyle olunca içten sızı gbi arıyor benm de hem iç hem dış fazlaydı ne güzel yinede kurtulmuşsnz darısı bize